Nnur1 Kızlar 17.hafta içerisindeyim. Özel hastane takipliyim. Ama Göztepe Şehir Hastanesinde de kaydım var. Detaylı ultrason özellerde çok pahalı. Acaba devlet hastanesinden nasıl randevu alacağım. 19.veya 20.haftamda almayı düşünüyorum randevuyu. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
Ahmetinannesi25 Nnur1 devlet hastahanesinden bir doktor a randevu alıyorsun ilk önce o da seni radyoloji bölümüne yönlendiriyor ve oradan sana randevu veriyorlar ben öyle yapmıştım
Nnur1 Ahmetinannesi25 peki ayrıntılı bir şekilde açıklama yapıyorlar mı ? Yoksa sonuçları yazıp doktora mı yönlendiriyor
Nnur1 Ahmetinannesi25 bir de ne kadar sonraya randevu veriliyor radyolojiye ? Aynı hafta mı, birkaç hafta sonraya mı ?
Ebrucm Nnur1 şimdiki haftanizda gitseniz randevuyu anca veriyolar 20.haftanizi beklemeyin bende 18 haftaligim 3 hafta sonraya verdi
Ahmetinannesi25 Nnur1 bir kaç hafta sonrasına veriyor bana 3 hafta sonraya verdi ve 20.haftadan öncesine vermiyorlar beyin gelişimi iyice tamamlasın diye
Nnur1 Diloss_14 ilk bebeğimde 19.haftamda özelde yaptırdım. Herşeyini net öğrenmiştik. Şimdi de ne zamana bulursam o zaman gideceğim artık, seçim yapma lüksüm malesef yok şuan, özeller o kadar pahalı ki, devletten randevu almayı düşünüyorum 🤦🏻♀️
Diloss_14 Nnur1 doğrudur benim doktorum kucuk demişti o haftalar için 23. Hafta en iyisi dedi o yüzden dedim çoğu devlet hastanesinde kalkmış detaylı ultrason burda okumuştum umarım kolayca bulutsunuz yapan yer