Geçmiş olsun 13 haftada başladı okadar şiddetliydiki rahimde kasılmalarım çıktı üroloji baktı 10 mm di 3 hafta sonra 20 mm olmuş şuan ağrım yok ama tuttumu mahvediyor doktor tel taraftarı drğil sabredelim diyor haftaya tekrar bakılacak şuan 18 olduk çok korkuyorum