Mervefarukk1 Kizlar daha 31 haftaligim suyum geldi doguma alicaklar cok agliyorum cok uzgunum basina gelen oldumu saglikli dogmasini cok istiyorum 🥲 cok hazirliksiz yakalandim
Busra2013 Mervefarukk1 canım haftası kucuk evet ama hayata tutnms sansı cok yuksek bır hafta kac gr kılosu korkma 5.6 hafta kuvezde kalır ınsallag sag salım evınıze donersınuz
Nidanur Mervefarukk1 korkma kardesim artk 27 24 haftalık cocuklar yasiyor hic bisey olmaz Allahn izniyle sagsalim kavuşasn yavruna insallah🥰
Sydgrdl Bende 31 haftalığim bebislerin artik yaşama şansı çok yüksek bu haftalarda canım gelişim için biraz kuvezde kalır Allah yar ve yardımcın olsun korkma dua et hayırlısıyla bizde senin için dua ederiz
Mihriballim Kendinizi hiç üzmeyin arkadaşım 32 haftalık doğum yaptı kuveze bile girmedi bebeği 😊🥰 sizinde maksimum girse bile bı kaç hafta sonra başlasın uykusuz geceler 🙏😌