Nazlimom Kubr_a benim ilk zamanlar apse olmuştu antibiyotik kullandim geçti şimdi 32 haftalığım o zamandan beri bi sorun yaşamadim doktorlar ilk ayda ameliyat olmaz dedi zaten antibiyotik verdi agumentin
Kubr_a Nazlimom kadın doğum doktorunuz mu verdi antibiyotiği yoksa cerrahiye göründünüz mü 4 aydır duruyordu artık çok ağrı yapıyor
Nazlimom Kubr_a cerrahiyeye göründüm o verdi kendi doğum doktorumda agumentin kullanabilirsn dedi sizde görünün doktora apse ağrısı cok kötü oluyor geçmiş olsun