Benim kanım b negatif eşimin b pozitif bunu yasayan ve ikinci çocuğuna hamile olan bir anne olarak yazıyorum canım.. ilk gebelikte çok risk teşkil etmiyor dedi doktorlar kanama vs bişey olmadığı sürece benim ilk haftalarimda ufaktan kanamam oldu uyusmazlik iğnesi vurundum olmasaydı 28. Haftada iğne oluyorsun sadece bir sıkıntı olursa da önceden yapıyorlar doğumdan sonra bir tane daha oluyorsun ikinci bebekte sıkıntı olmasın diye ben igenelerimi oldum şuan ikinciye hamileyim 31 haftalık bundada 28. Haftada iğne oldum doğumdan sonra bidaha olucam nasipse iğneyi olduktan sonra Allah’ın izniyle bişey olmaz sadece çocuk doğduğunda sarılık riski yüksek oluyor onunda çözümü Allah’ın izniyle var kendini sakın korkutma bişey yok fazladan iğne var sadece🙂