Arkadaşlar ilk gebelikte 31+5 doğum yaptım sancı 100 ve üzeri fakat hissetmiyordum tansiyon çıkmış ultrasonda da baktı acil almışlardı.şu an tam 31+5 teyim. Üç gün kadardır belli bi yerde toplanma oluyor sertleşiyor.ama aşırı da hareketli dünden beri de hıçkırıyor.zaten yürüyemiyorum çok az idrar olsa adım atarken canım yanıyor.sizce bunlar doğum belirtisi mi?cuma günü randevum acil gitmemi gerektirecek şeyler midir bunlar?