29 ocakta reglimin 24.günü yumurtlama gördüm 3 gün sürdü 1 şubatta çatladı normalde 6 ocakta regl olmustum gec yumurtladigim icin gec regl olurum diye düşündüm uygulamalara göre zaten reglim gecikti ama 3 gun yumurtlamamin ilk gününü 1 sayarsam bugun 12.günü sabah erken gebelik testi yaptm negatif çıktı erken yapmamisim demi çatladığı gunden mi saymaliydim yoksa son yumurtlamadan mi saymaliydım kafam cok karıştı bu saatten sonra pozitif olma şansı yoktur demi olsa cikardi galiba 😢