seznur1702 ben mecburi oldum 17 ocakta, dirayetliyimdir ağrım sancım çok sorun olmadı, hemen kalkıp yürüdüm gaz şişkinlik vs de olmadı sadece aylarca normal doğum beklerken sancıyla gidip bebeğimin ters durduğunu öğrenip zorunlu sezeryan olacağım belli olunca bi 5-10 dakka afallamıştım, bir de belden iğne gerdi beni ama bebeğiniz doğup size gösterdiler mi dünyalara bedel 💗negatif hiç bir düşünce kalmıyor insanda, sormak istediğiniz ekstra bir şey var mı?