Dün ateşim 37.5 oldu her yerim ağrıdı bugün testim pozitif çıktı. Doktorum günde iki kere parol içebilirsin dedi. Ateşim 36.5 e düştü. Bol meyve ye çorba iç yemek ye sebze ye diyor ama. Sadece meyve giyebiliyorum diğer şeylerden midem bulanıyor aklıma gelmesi bile midemi kötü yapıyor. Hamileliğin bu kadar başında covid olan var mı? Dualarınızı bekliyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻.