esmer3 Kızlarrrr bu sabah 8 de suyum geldi hastanedeyim ne sancım var ne açıklık 😂 sezeryana alıncam büyük ihtimal bana dua edin sağ salim kavuşalımmmm💃🏻💃🏻🥲🥲
eslemsi esmer3 benimle aymi seyleri yasiyosum suan benimde 37.4te sabah 9da geldi ne sanci ne aciklik ilerledi 2 cmden 1 cme dustu aciklik 24 saat sonu sezryan oldum
Mucizembenim esmer3 aynıyım bende 37+2 biran önce doğsun istiyorum ikinci hamileliğim bu sezeryan olacağım haftaya
Zelihaa123 esmer3 benimde tam 37 haftalik ins bu aralarda dogururum bende yaa artik icimdeki kemikleri kirdigindan süpeliyim dogsun istiyorum hemen
eslemsi esmer3 24 saat fitil attilar ugrastilar ama mst sancilar en ust seviyeymis ben hic hissetmiyodum bile sanciyi
esmer3 eslemsi ay maşallah bende sancı çıkmıyor düzenli değil artmıyor açıklık yok kaldım böyle bekliyoruz doktorum suni de vermek istemiyor
eslemsi esmer3 sunide ise yaramaz bosa cekmiş olursun en temizi sezeryan bu durumda zorlamak bosa.bi an once kurtulursun insallah
esmer3 eslemsi aynen zaten hiç suni sancı istemiyorum 4 e kadar sancı olmazsa sezeryana giricem ki suyum geleli 6.5 saat oldu sancılarım artmıyor
esmer3 eslemsi çok şükür saat 4 e kadar hiç açılma olmayınca sezeryana alındım 🥲 Allah herkesi sağ salim kavuştursun inşallahh💞
esmer3 eslemsi spinal oldum canım saat 5.40 gibi bitti sezeryan daha uyuşukluğum yeni yeni geçiyor henüz yürümedim gece 12 gibi yürüycem inşallah