benim 33+3 ve 2500 kilosu. son 3-4 haftadir hep iki hafta önden gidiyor diyor doktor. Şeker yüklemesi yaptırmıştım, sıkıntı yoktu, yinede geçen hafta kan alıp şeker kontrolü yaptı. Aslında genel anlamda sıkıntı yok ama normal doğum istediğim için 4 kilonun üstüne çıkmasın, hamurişi vs den uzak dur diyor doktor.