Evet bende 37 haftalıkken bebeğin kafası 39 görünüyordu. Ama doktorum önemsemedi. Bas çevresi hızla büyüyen bişey değil şuanda normal doğuma engel değil dedi. Yanlış hatırlamıyorsam 9.52 çapı. Bu 37 haftalık muayenedeki değer suan 38 haftaligiz ilerleyen zamanda ne olur bilemiyorum