Nazkin Canım ben 29 haftalığım. 21+5 de teşhis oldu. 22+5 de serklaj oldum.Ameliyat öncesi 1 gün, ameliyat günü 1 gün toplam 2 gece kaldım hastanede.Kanamam durdu, kasılma sancı olmayınca taburcu ettiler.Sonra eve geldim duşumu aldım yattım.
27. Haftaya kadar paso evdeydim diyebilirim. 1 kere çıktım eşimle.Onun dışında sadece dr kontrolüne gittim.
Ev işi yapmıyorum,ağır taşımıyorum.Uzun yürümüyorum.Bayrama ilçedeki ananeme bile gitmedim.Sıcak suyla duş almıyorum.Wc temizliğine dikkat ediyoruz.Serklaj sonrası 1 hafta gaz yapmıcak şeyler yedim.Kabız olmamaya çalıştım,hoşaf erik su ayran gibi beslendim hep.
Dikişim ya 37-38 haftalıkken ya da doğum anında alınacak.Şuan istediğim gibi normal doğuma göre hazırlık ediyoruz.
Artık büyük risk kalktığı için 10dk lık araba mesafesiyle dışarı çıkıyorum, bebeğe alışveriş vs.
İçini ferah tut,sağlıkla ve zamanında kucağına almanı diliyorum.