Dün gece uyurken adet sancısı gibi bir sancı oldu ve gittikçe şiddetlendi belime falan vurdu. Öyle idare ettim bir saat fln sürdü. Sonra geçti hafifledi ve biraz sonra tekrar aynısı oldu uykudan uyandıran şiddette bir sancı ve sabah 6ya kadar uyutmadı..
Hastaneye mi gitmeliyim diye karar verirken geçti bir anda.
26+1 hafalığım. Normal bişey mi yoksa doktora mı gidilmesi gerekiyor öyle bişey olunca?