Deletedmom623737 Melekkiz_1 Arkadaşım kullanıyordu mennundu bende onun tavsiyesiyle aldım pişikle şampuanı ayrıyetten sudocrem de aldım
Eylulunannesiii Melekkiz_1 pişik kremini kullniyorum çok memnunum hatta şuan Trendyol da indirim var sipariş ettim yolda geliyor 🤗
Melekkiz_1 Eylulunannesiii aynen indirm var şampuanın Bebek yağı feln nasıl acaba yeni doğan için iyi olurmu
Eylulunannesiii Melekkiz_1 ben memnunum kızımda kullandım şimdi oğlum da da kullanıyorum hiç pişik olmadı ikiside losyon olarak bilmiyorum yorumlara bakabilirsiniz ama kötü olacağını sanmam