Hatice44 Kızlar sol kaşığım 2 gündür ağrıyor ara ara giriyor . Sorum şu ki; Doğum sancılarında her iki kasıkta mı ağrır ? Yoksa tek kasık ağrıdığıda olur mu?
Ayse1608 Hatice44 Bende ara sıra oluyordu ama bugün sol kasığımda çok oldu 🤔 Üst üste giriyor bende bekleyim burda😞
Zhrnc Hatice44 bir haftadır sağ bel kemiğinden kasığa doğru ağrım var Topallayarak yürüyorum ani hareket yaptığımda ağlıck gbi oluyorum Herkes doğum ağrısıdır diyor anlamadım gitti
NekwaSultan Hatice44 canim bana sanci degil de agri olarak bir sag bir sol seklinde geldi sonrasinda nişanım geldi Öyle siddetli bir agri da degildi yani
Hatice44 NekwaSultan evet sancı nedir bilmediğim için ufak bi ağrı gibi hatta uyuşma gibi 😐Hadi hayırlısı bakalım yaa
Hatice44 Ayse1608 aynen canım ya 2 gün önce az azdı şuan mesela yine oluyor sol kasığımda ağrı gibi uyuşuyor sanki
busra1361 Zhrnc gündür benimde aynı şekilde belimin sağ tarafında bi ağrı var doktor randevumda pazartesi günü. kasık ağrılarım da oluyor ama daha 35. haftadayım. sen kaç haftalıksın canım
Zhrnc busra1361 39 oldum canım nişan sancı açılma hiçbişey yok ama bldiğin topallıyorum Bende salı günü gidicem Eğer doğum sancısı bu şekildeyse doğum zamanı nası dayanırım bilmiyorum
Hatice44 Ayse1608 tecrübesiziz canım ben senden öndeyim galiba hafta olarak artık öğrendim mi yazarım 😘😘
Zhrnc Hatice44 yok öyle değil kramp olduğunda Bş süre sonra geçer Bendeki ağrı 6 gündür 7/24 var hiç geçmedi
Ayse1608 Hatice44 Ben 32 haftalığım canım aman diyorum gelmesin 4-5 hafta daha dayansın🙈 iyi olur canım sevinirim 😘sen kaç haftalıksın