Kızlar böyle arada ayakta dururken yada yemek yaparken böyle kanım çekiliyor gibi uyusup başım dönüyor gibi sersemleşiyorum ama anında oturunca geçiyor benim gibi yaşayan var mı ya 15+3 olduk ilk hamileliğim de çok enerjiktim ama şuan inanın hiç değilim ya