Buket_dadas Sumeyye_066 vallah kuzum ben kulandım ama ara ara günde en fazla 3 tane aldım ama kulansanda olur kulanmasan da abartıya kacmadıgın sürece bir sorun olmuyor
Nurdan11_ Sumeyye_066 bende kullanıyorum malesef içimde vicdan azabı duya duya tiksiniyorum zaten yavaş yavaş bırakmaya gidiyorum inşallah bir daha da içmem. İçtiğim de tiksindiğim zaman hemen atıyorum bi daha da içmiyorum
Ipekcntrk Anil_Aras35 ciddi misin 😰 cok ama yarım paket ben doktoruma danıştm hatta kalp doktoruma bile sordum günde bi tane içebilirsin dedi abartma ama dedi iste bazen 2 oluyor bu ama daha fazlasını içmiyorum tabi ki vicdan azabı🙄
Umran__37 Bende iciyorum ama gunde bi iki tane onuda iki kere çekip birakiyorum yavastan tiskinti geliyo zaten 😅
Sumeyye_066 Keşke bende içmesem allahtan çalışıyorum sabahtan belli 3 uncu sigaram oldu eltim var diye içemiyorum içme diyor insallah diksinirim de icmem
[silindi] Sumeyye_066 Ben hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım öyle tek tek kaçamak yaptım çalışıyorum çok zor oluyor ama asla molaya çıkmıyorum benimde eltim bu konuda uyarıyor hakkım yok ama bebeğe yapma diyor her aklıma vurduğu zaman doktor yorumları okuyorum ona bu havayı soluması için hakkın yok diyorum kendi kendime onun için dayan diren diyorum Rabbim dirayet versin inşallah 🙏🏼
Usnac1995 Annem abimin vefatıyla sigaraya başlamış bana hamileliğini öğrendiğinde ben 3.5 aylıkmışım devamında da azaltsada hep içmiş. Nur topu gibi 3700 bir kız doğurmuş yani ben 😂 okadar kasmayın hani ama keşke içmeseniz kendi sağlığınız içinde
gamze443 Usnac1995 mesele kilo değil zaten çocugun ciğerleri mahvolur onu düşünün daha tertemiz minicik onu herseyden korumanız lazım sigaralı ortamda bile durmuyorum ben ki hamileşiğimden once bende sıgara kullanan biriydim yani sen bilemezsin demeyin bi anda bıraktım lütfen bebeğinizi düşünün ve içmeyin
Usnac1995 gamze443 yok yok bende kesinlikle içmem zaten annem bende içmiş kilo espriydi benim şimdilik bir problemim yok ki onhn içtiği sigaradan geçen bir şey yok. Yengemde içmişti kuzenimde oda sağlıklı . Ama tabiki bende asla önermem sigara içilmesini hamileyken ya da değilken
begonyaren Ben çok nadir içiyordum 2-3 günde 1 günde 1 bazen 1 hafta içmiyordum. Bence içilmemli insan kendini tutmalı