Ellaa Kizlar agrim var Gidip muayne olucam ama aciklik muaynesinden korkuyorum En son 28. Haftamda bakmisti ebe Biraz canim yanmisti Simdi bebegin kafasi baski yapiyor ve daha assagida Daha cok acir suyum patlar diye korkuyorum
Esmagnc Ellaa Canım hiç korkma kendini kasma rahat bırak hiç acımıyor o zaman bir günde 3 kez baktılar 3 saat içinde hiç acımadı kasarsan kendini acır.Rahat bırak acımaycak göreceksin.
NekwaSultan Ellaa siddetli agrin yoksa gitmene gerek yok ztn Su da öyle kolay patlamaz daha derinde ilk dogumumda patlattilar sancim gelemeyince 2. De 8 cm aciklikta ebe muayenede ederken eline fışkırdı 😂😂😂
Ellaa NekwaSultan bir kac gundur sirtima belime ve karnima vuruyor Ama zaten bnm 28. Haftamda erken dogum riskim baslamisti ve 1 cm acikligim vardi Merak ediyorum acaba acilmami yapiyr agriyi diye
NekwaSultan Ellaa ağrıyla oluyor acilma bence sen git canim Kendini kasmazsan acimaz da afedersin iliskideki gibi yani..
Ellaa NekwaSultan ya goguslerim acayip gerildi sisti agriyip zorluyor Sirtim belim cok agriyor zaten 28. Haftada bir kez bakildi acikliga ama bebegim o zaman daha kucuktu ve altta degildi Simdi ister istemez korku oluyor ya suyumu vs atlatirlar diye