Merhaba 9 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Doktorum 10. Gün gel dikişlerini alalım kontrolünü yapalım dedi. Ama şimdi arıyorum doktorum yok şehir dışındaymış. Başka bi doktor alacak muhtemelen bilmiyorum. Dikişlerin alınması için yine randevu alıp para ödeniyor mu ? Başka bi doktoru da hiç beğenmiyorum pazartesi gününü beklesem mi doktorumu o da dikişlerim baya 15 gün filan olur.ne yapmalıyım