Bussbusss Dün cinsiyet öğrendik oğlum olacakmış ama isim bulmak o kadar zormuş ki. Anlamlı bir isim olsun istiyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
Dilara95 Bussbusss ben ogluma Yağız koydum cok ta memnunum masallah 6 aylık ama cevık gıbı yagız bı delıkanlı gıbı 😃
Esra_G Bussbusss isim hakkına girmek istemem her isim her bebeğe iyi gelmez şimdiye kadar da hiç isim postlarına yazmadım :) ama anlamlı aradığınızı belirttiniz sadece fikir vermek istedim lütfen kendiniz de araştırın bir bakın biz daha cinsiyet öğrenmedik eğer erkek olursa Asım Bera düşünüyoruz :) anlamları karakterine etki eder diye düşünüyorum o yüzden seçtim. dağ taş kapı bahçe gibi anlamlı isimleri asla sevmiyorum :)
Mrv1007 Bussbusss oğlum olsaydı Umut Deniz koyacaktım ismini 💙 Duydukça, söyledikçe içimi açan, ferah bir isim. Kızım oluyor Ada koyacağız biz eşimin isteğiyle ama içimde kaldı Umut Deniz ☺️
Bussbusss Esra_G fikriniz için çok teşekkür ederim 😊araştırmaya başladım bende Asım bera da güzelmiş anlamlarına bakayım. Bende ismin karaktere etki ettiğine inanıyorum
Dsavas Bussbusss merhaba bizde özgür Bera ismini düşünüyorduk geçen de sadece biri sehabelerden birinin adını koyarsan hayatları zordu çocuğuna ağır gelir şimdi Bera isminde kararsız kaldık esimle
hilalaks Bussbusss ben de anlamina onem veriyordum. Eren koyacagim insallah bu ay dogacak nasipse oglum. Anlami da hayirli evlat, dost, cesur yigit adam, iyi yetismis kisi, vasıl olan. Aklinda bulunsun 😊
Gly87 İlk oğlumun adı Kayra allahın bir lütfu,allahtan gelen iyilik demek çok uslu bir çocuk bebeklikten beri şimdi 10 yaşında….20 haftalığım Buda erkek arel olucak saf temiz anlamında
Pinarinayseni Asil ile emir isimleri güzel benim aklımda kızım olursa da Ayşen koyucam Allahim izin verirse
Htcerdogn Bussbusss biz çağan aslan koyduk 🥰 ama araştırırken. Musap ismine bayılmıştım. Bide erşat, said, baran isimlerinide sevmiştim