Kızlar dün doktora gittim. 35 haftalik hamileyim 10 gün ilerideymis bebek ve su fazlalığı çıktı kan ve idrar testi istedi verdim nstye girdim ama sonuçlar çıkana kadar doktor gitti. Bana bu şeker olduğu anlamına geliyor dedi bende olabilirmiş ve bu bebegi etkiliyormus kötü bisey olur mu erkenden doğuma alinabilirmiyim alinsin diye düşünüyorum etkilenmesin daha fazla diye düşünüyorum yaşayan varmi