Ben sağlık ocağında değil ama kendi doktorumda öyle yaptırmıştım açlık ve tokluk aynu gün bakıldı tokluk sınırda çıktı diye istemişti şeker yükleme testi şükür normal çıkmıştı ilk gebeliğimde böyleydi şimdi ikinciye hamileyim 22 sinde kontrolüm doktorum bakalım nasıl bir yol izleyecek