Flyderndkk Gizmooo çok aklıma getirmemeye çalışıyorum stres olmamak için :) biraz ağrım oluyor ama bir sürü ilaç kullanıyoruz ondandır diyorum. Belirti için çok erken daha çünkü. Sen nasılsın? 😊
Gizmooo Flyderndkk ay evet benimde bel agrım var inanılmaz gazım var ve sanki sol tarafımda bi baskı gibi bişey hissediyorum ya bide şey sağ göğsüme ince ince sancı vuruyor ortasına bastırınca hafiften acıyo ama diğerinde yok biliyorum belirtiler için erken ama ne bileyim ay çok sabırsızlanıyotum biran önce o gün gelsin istiyorum 😍🌸
Flyderndkk NurberaMom ay darısı başımıza inşallah 😊 sende sağlıkla ilerlersin dilerim. 🤲 transferden sonra ağrıların falan olmuş muydu?
NurberaMom Flyderndkk Hayır hiç ağrım sızım olmadı belirti olarak sadece göğüslerime el sürülmeyecek derecedeydi ve şuan dada çok hafif ağrılar dışında birşeyim yok lekenme falan da olmadı 🙃
Gizemsgumgum Kızlar transferleriniz nasıl geçtiii? Ben de tüp bebek anne adayıyım şu an 17. Haftadayız ☺️ Emeklerinizin karşılığını güzel haberlerle alırsınız umarım
Gizmooo Gizemsgumgum ayyy amin canım benim transferim çok güzel geçti 5 gün hatta 6 gün embriyosuydu zaten doktorum sabah çözdürdüğümüzde kabuğundan çıkmaya başlamıştı halada çakmaya devam ediyor dedi transferi yaparken olucak inşallah herşey çok güzel demişti işte beklemedeyiz valla canım benim inşallah senin gibi güzel haberler alırız bizde🙏🌸😍
Flyderndkk Gizmooo opu öncesi iğneleri etkisi hala devam ediyor bende göğüs ağrısı olarak 😂 gaz bende de var. Ama hepsi kullandığımız ilaçlardan ötürü sanırım 😄 dediğin gibi solda bir şey bende de var. Bende hem zaman geçsin istiyorum hemde negatif sonuç almaktan korkuyorum 😂
Ymn3535 Bende tüp bebekle 11.haftamdayım lütfen kendinizi olcak olcak diye odaklamayın aklınızdan çıkartın lütfen daha önce negatif sonuçlarımın belkide tek sebebi takıntı haline getirmem dualarım sizinle çok güzel sonuçlar alın inşallah 🤲🏻