Sevgi123__ Kadın doğum dan alacaksınız doktorun adının yanında sadece gebeler için yazıyor yada gebe hastalara bakılmamakta yazıyor. Gebeler için olan doktoru seçip randevu alın gittiğiniz de de gebeyim kontrole geldim diyin bitti. Ultrasondan bakıp adet gününü soracak böyle böyle ayda bir kontrol 😊