Masalelif Merhaba hanımlar ilk gebeliğim 20+4 haftalığım şimdiye kadar bebek hareketlerini hiç hissetmedim bu zamana kadar yani bir kere bile hissetmedim bu normal bir durum mu ilerleyen haftalarda mı duyarım 🙏🌺
Fdnlkmn Masalelif canım normal ben 21 de bi pıt pıt hissettim sonrası olmadı taa 25 haftalık oluncaya kadar.doktorlar 26 ya kadar normal diyo.daha güçsüzler o zaman tekme atsa bile sen anlamıyorsun.hele ilk gebelikse endişe etme