Ataly Bende 38 haftadayım ikinci hamileliğim bende ilkinde öğle olmuştum 1 gün boyunca doğum sancısı çektim hastahanede açılma yoktu suni sancı takıldı üstüne sürekli yürüdüm ne zorluklarla öğle doğum yaptım 4 tane de dikişim vardı bunda da nasıl olur bilmiyorum korkuyorum açıkçası🥺