mucizegebelik6 Kızlar yaa sürekli öksürük sırt agrisi ve bağrım agriyor. Bu semptomlarla pozitif olanınız varmi. Şimdi test verdim geldim ama 2. Günüm olduğu icin belki negatif çıkabilir dedi doktor 😔
Aybiketopal mucizegebelik6 benim boğaz ağrısı ile başladı burun tıkanıklığı öksürük ve ateşle devam etti ağrım çok olmadı ama 3 doz aşım var belki ondandır
birmelekannesi0 mucizegebelik6 cuma cumartesi bende aynı şeyleri yaşadım resmen bacaklarım kopuyordu ateşten titremekten baya kasıldım pazar test yaptım pozitif çıktı yani varsa çıkar sizdede, çıkarsa doktorunuza söyleyin bana doktorum kan sulandırıcı iğne başladı.
Ece003 mucizegebelik6 bana bel sırt ağrısı ve ateşle geldi sonrasında öksürük oldu benimde ilk 3 gün negatifti 4. Gün pozitife döndü malesef çok yaygın bu ara bence 4. Gün yeniden yaptırın inşallah değilsinizdir
balbebek412 mucizegebelik6 bence cikar, cunku oncesi bi kulucka sureci, belirti basladiginda zaten suruntu ile cikar.
mucizegebelik6 Aybiketopal benim tek doz aşım var dun koti oldum bugun 2. Günü. Eger varsa çıkar mi ki
Aybiketopal mucizegebelik6 benimde pazartesi başlamıştı boğaz ağrım salı günü verdim testi pozitifti varsa çıkar büyük ihtimalle
Ustaoglu 22 haftalık hamileyim bugün testim pozitif çıktı sırtım belim göğüs kafesim çok ağrıyor doktorlar hiç bir şey yapmıyorum benim gibi endişeli olup ağlayan var mı
mucizegebelik6 Ustaoglu bende de aynı sıkıntı var test sonucumu bekliyorum dışarda üşüttüm diye de düşündüm ama blmiyorum hayırlısı olsun hakkımızda rabbim şifa versin hepimize kızlar
Aybiketopal glnrCk sadece bir gece alamadım o da burnum tıkanık olduğu icjn büyük ihtimalle ama gitmedi bende tam ne koku ne tat
Ustaoglu Hayır göğüs kafesim daraldığı İçin bebek vikisi gördük göğüs kafesime çok net alıyorum kokusunu
glnrCk Aybiketopal belirtilerin hepsi bende vardı şimdi sdce kuru öksürük kaldi geçmiyor bir türlü gidip test vermedim kovid değilimdir diye.koku kaybı olmadı evde kimsede hastalanmadi ben dışında..bir hafta geçti test versem de çıkmaz artık sanirim
mucizegebelik6 Aybiketopal dun gündüzden öksürük başladı akşamına ağırlar bugun de test verdim vakalim insallah yine de negatiftir
Aybiketopal mucizegebelik6 inşallah ya ama pozitif görünce de uzulmeyin atlatırsıniz ben doğumumdan birgün önce çıktığım için çok şok olmuştum ama dayandık şükür