E nabizdan ziyaretlere bakıp o doktora puan verebilir yorum yazabilirsiniz. Ya da ecdevletten şikayet edebilirsiniz.
Bende de tam tersi ozeldeki doktora güven oluşmamışti. 16. Haftada bebeğim kaskatı olmuş bir sorun varmış gibi hissettim. Acile devlet Hastanesi’ne gittim. Doktor o kadar rahatlattı ki beni. Acil olmasına rağmen bebek ile ilgili en çok ayrıntı veren o oldu. Özele muayeneye gittiğimde söylemediler onun soylediklerini. Hem hastalara hem çalışanlara karşı çok nazik saygiliydi. Ona gitmeyi isterdim kontrole fakat randevu olmuyor hiç. Başka bir devlet doktorundan muayene aldım adam o kadar çok korkuyor ki covidden hemen seni postalamak istiyor. Her bir doktor farklı gerçekten.
İyi olana iyi kötü olana kötü puanlar veriyorum.
İki ayrı özel hastaneye gittim memnun kalmadım. Hala iyi doktor arıyorum.