Mavisinannesi2 Kızlar bebişlere neler aldınız nasıl giydirmeyi düşünüyorsunuz tişört tarzımı uzun kollumu aldınız?🌸
nuriyedemir Mavisinannesi2 Mayıs 8 dedi doktor ama şuan nereye baksam hep kışlık var 🤷🏾♀️ Son iki ayı mı bekliyorum şimdilik 3 takım aldım şapkalı tulum inceler ama çünkü yazın ortası olduğu için 😂 beklemedeyim
Semra12344 Mavisinannesi2 nisan annesiyim hep uzun kollu ince tulumlar takımlar aldım cnm zıbınlarını kısa kol uzun kol kolsuz aldım. Hazirana kadar havalar serin gidiyor Balıkesir’de yaşıyorum ben gündüzleri sıcak olsa bile akşamları mutlaka uzun kol giydiririm diye düşündüm.
aysnrsvs Mavisinannesi2 yazlık tişörtleri şortları 3 6 ay aldım genellikle hastane çıkışları uzun kollu tulumları da uzun kollu aldım Mayıs başı nasipse doğum
Myssrblgn Mavisinannesi2 Aksarayda yaşıyorum hep uzun kol aldım. 3-6 ay kıyafetleri yazlık aldım. Malum iç anadolu biz burada haziran ortasına kadar ısınamıyoruz 😊
09gul nuriyedemir Merhaba benim de Allah nasip ederse o günlere denk geliyor doğumum.ben de kararsız kaldım yazlık alsam üşür mü acaba. Sonuçta yenidoğan. Acaba temmuza kadar falan ya da en azından 40 ı çıkana kadar uzun kollu mu giydirsem bilemiyorum
nuriyedemir 09gul tahminim sıcak olur ince uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum ben kısa kollu için net değilim hava durumundan dolayı 🤷🏾♀️😂
ballilokum22 Benim de mayıs 5 görünüyor bayram şekerim 🥰 İlk ay için genelde uzun kollu aldım. Ki yeni doğanlar için ürünler hep böyle genelde. Ama kısa kollu zıbın gibi şeyleri 3-6 ay şeklinde aldım. Çabuk büyüyebiliyorlar. Bu arada hamileliğim için yeni bir instagram sayfası açtım. Aldıklarımı tecrübelerimi ordan paylaşıyor okucam takip edip destek olusanız sevinirim 🥰💕🙏🏻 https://instagram.com/yeniannepelin
ElfErk Mavisinannesi2 benim 19 nisan dedi doktorum.. ama o zamanlar daha havalar serin hatta soğuk olur ben haziran sonuna kadar uzun uzun giydirirm herhalde 🙈 bir de hep kışlık şeyler warya ben hoc yazlık bisey alamadım.. çocuğumun bir elbisesi bile yok :)
Asyaaa35 Mavisinannesi2 izmirde oturuyorum mayıs başı büyük ihtimal doğumum cogunlukla kısa kollu takımlar aldım uzun kolluda 3-4adet aldım zıbında 3adet uzun geri kalanlarını kısa kollu aldım izmir sıcak oldugu icin bebemide cok bogmak istemedim😬
Sedarda Mavisinannesi2 Yenidogan zaten hangi ayda olursa olsun uzun kollu giyer diye düşünüyorum ki Nisan serin bi ay o yüzden yenidogan ve 0-2 aylıkları uzun 2-4 ayliklari kısa kollu,şort,elbise tarzı aldım 6-9 ları kışlık aldim