ecemnas88 bizim için de gelişim geriliğinden şüphelendi 2 hafta geriden geliyordu, sıkı takibe aldı doktor ve bende daha dikkatli oldum beslenme konusunda, çok şükür 36 haftada 2700 olduk yani kilo alımı devam etti sadece minyon bir bebek olacak dedi, normal doğuracagim inşallah