aysensen ben oğlumda senem hanıma gittim evet çok iyi doktor ama çok strese sokuyordu ve doğum mesai dışı olursa kesinlikle gelmiyor.ali bey gerçekleştirdi doğumumu o yüzden.şimdide kızıma hamileyğö ali beye gidiyorum ve benm bir arkadasım iki doğumunu onda yaptı kuzenimde onda yaptı sürekli ona gittiler onlarda çok memnun kaldılar