Merhaba herkese. Dün 37 haftaya girdik. Kontrole gittiğimde doktor bebeğin kilosunun 2300 olduğunu gördü ve haftaya sezaryenle doğumu planlamamız gerektiğini söyledi. 39. haftaya girmeden doğumun gerçekleşmesi gerekiyormuş. Endişeliyim. Bu şekilde durum yaşayan var mı? Suni sancıyla normal doğum yapan var mı?