Elifbugra ılk gebeliğim de şekerim yükseldiği için 2. De erken yapıldı
Elifbugra ilk gebeliğimde yoktu şekerim ama ikincide yine yaptı doktor
Ilk gebeligimde şeker yoktu ama yapsam mı bilemedim
aysnrsvs
Elifbugra doktorunuzu dinleyin 😉
Elifbugra benim 3 gebelikte çıktı.Ilk ikisinde hersey normaldi.
Hakandeniz Yarın yaptırayım o zaman. Teşekkürler.