Bora5832 3 gün önce doğum yaptım benim kan grubum 0+ eşim B+ bebek B+ kan uyuşmazlığı var o yüzden sarılık da var ben de sadece + - uyumu zannediyordum ama böyle bir şey de varmış duyunca çok şaşırdım hala sarilikla uğraşıyoruz
3458 Bora5832 aynısı bızde de oldu ABO uyumsuzluğu oluyormus benımde bebegım sarılıklı doğdu ve sınırdaydı . Bol bol emzırdım hata doktorum saat bası emzır demıstı bende sureklı emzırdım bazen istemiyordu memeyı zorla kabul ettırdım çok şükür gectı . İnş en kısa zamanda bebegınzın sarılığı geçer 🙏
Bora5832 3458 emmeye bile mecali yoktu emmedikce de sütüm gelmedi en son pompayla sağıp verdik çok şükür daha iyi
3458 Bora5832 şükür onemlı olan bebıslerın ıyı olması . Bır de bızım yüksek sarılıktan dolayı topuk kanı alınca dönüş oldu değeri yüksek tekrar verın dıye sonrasında düşmüştü verdık Rabbıme şükürler olsun kı daha aramamışlardı