Ceren_01 ben kullandım, 22.haftadayken sanırım, sabah akşam iciyordum kadın doğum doktorum o antibiyotigi yazdirdi zaten. Enfeksiyon çok daha riskli olabiliyormuş gebelikte, augmentin daha zararsız diye onu veriyorlar sanırım. Herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür, 25. Haftadayim simdi