Whiteangel İlk doğumum olacak haliyle çok korkuyorum normal doğum yapıp 2.çocuğunu sezeryan olan herkes kesinlikle sezeryan ol diyor o acıyı çekmemek için bende normal düşünüyordum şuan fikrim değişiyor gibi sizcede öylemi ?
Zeynep0806 Whiteangel bebeğinize bırakın o karar versin bence ben öyle yapıcam 🤷♀️🙈 çevredeki herkes farklı şeyler söyler kimin çatısı dardır zorlanır kimisi anlamaz bile ben sezaryenle 3 gün de ayağa kalkanıda biliyorum 2 ay yatanıda
Neziya12 Whiteangel o kadar acısı yok tek acı suni sancı başka birşey yok ve ıkınma şeklinde doktoru dinlersen hiç bir şey olamaz çünkü bende çok korkuyor dum çok şükür korkucak birşey yok tu beni sorlayan tek şey dikiş oldu oda 1 ayda geçti şimdi ikinci bebeğime hamileyim
Busssx Whiteangel Benim kuzenlerim annem kısaca çevrem hep sezeryan ben 12 haftalık hamileyim şuan 8 yaşında kardeşim var anneme kalsa dünyanın en kolay doğumu sezeryan 😅 Kuzenim de sezeryan olup 10.günde yarım mekik çekmeye başlamıştı bende şuan sezeryan çok sıcak bakıyorum tabi hayırlısı olsun da