BehiyeGrel Merhaba hamişş anneler 😍 Bebeğinizin cinsiyetini hangi haftada öğrendiniz merak ediyorum? Paylaşırsanız sevinirim 🤗
Oslem077 BehiyeGrel 16 haftada erkek dedi 19 da birdaha erkek dedi 21 de gene erkek dedi 😂 şükürler olsun 🙏 oğluşum olcak 🌈💙
svmeybgl BehiyeGrel 12 de tahmin etti 16 da tam göstermedi yine tahmin etti 20. Haftadayım şimdi öğrendim ☺️
Nilay_09 14 hft kız gibi arkası dönük demişti 16 hft pipisini gördük erkek kesin dedi ayrıntılı ultrasonda göstermedi pozisyonu uygun değil dedi 23 hft yine bacaklarını açmadı kız gibi göremiyorum dedi şu an 25 hft henüz netleşmedi canım 🤦♀️
Sulemrahkuzey 12 de erkek dedi 13 de erkek dedi tabi hepsi %100 değil bakalım biraz daha zaman geçsin diye bekliyorum ☺️
Miss Tosbik bana da 12. Haftada erkek dedi 16.haftadayım bayramdansonra bidaha gidicem bakalım ne diyecek ikili de belli olmuştu
Oslem077 Gucu 3haftada bir gidiyorum canım doktorum öyle istiyor :) En son 20 de gittim bu sefer 24 gelmemi istedi 1 ayda bir artık ilk zamanlar 3 haftada çağırıyordu plesantam aşağıdaydı bebek üstteydi şükürler olsun düzeldi yukarı çıktı plesantam 🙏
Gucu Biz yurt dışında 30. Haftaya kadar 4 hafta da bir gidebiliyoruz... yani 14 haftalıkken gitmistim en son cinsiyeti ögrenemedik. 18 haftaya kadar beklemek zorundayım :( Suan 17+4
Edizefeninannesi BehiyeGrel 12 haftamda tahmin etti 15 haftamda %100 erkek dedi ama galiba kişiden kişiye değişiyor bizimki fazla erken gösterdi 😂