cherrysu düzeltirler, mecbur düzeltecekler hatta 😊 kafalarına göre nasıl girebilmişler onu anlayamadım, suç aslında öyle keyiflerine göre yazamazlar. Raporda ne yazıyorsa onu girmeleri lazım. Aynen yüzyüze görüşmek en iyisi. Gerçekten bazı idareler işleyişten bihaber.