TazeAnne06 Merhabalar 14+5 teyiz hergün bir bardak nescafe içmek sizce zararlı mıdır ? Doktorlarınız bu konularda neler söyledi bunları duymak öğrenmek amacıyla soruyorum 😇
Nurdan11_ TazeAnne06 bunu bende merak ediyorum. Doktoruma sormayı unuttum post yukarıda kalsın diye yazıyorum 🥰
papatya56 TazeAnne06 15 haftalıkken lekelenmem olmuştu kendı doktorum değilde başka doktor nescafe çayı içme dedi
byzza16 TazeAnne06 ben türk kahvesini çok seven biriyim doktora sordum türk kahvesi 1 fincan icebilirsin ama Nescafeyi içme içinde ne olduğu belli değil demişti
Yesim TazeAnne06 bende hiç aramam hamile kaldıktan sonra canım çok istiyor. Hazır kullanmıyorum tabi süt ısıtıp 1 çay kaşığı kahve koyuyorum. Granül kahveden bin kat iyidir. Sende öyle yapabilirsin :)
TazeAnne06 byzza16 teşekkür ederim ben de normalde türk kahvesi içerim ama hamile olmadan tam bir nescafe hastasıydım ister istemez canım çekiyo bugün içiyorum uzun bi süre ara veriyim o zaman bidaha canım çok istemezse içmeyim hiç
papatya56 TazeAnne06 Ben normaldede kahve sevmem içmem 6 aylık olcam 2 kere en fazla içmişimdir anlamadım bende öyle diyince içmiyorum demiştim
byzza16 TazeAnne06 yani bencede arada bir nadiren olarak içsen bir şey olmaz herhalde. Bu arada çiğ et yani salam falan bir de ciğer yemek demişti doktorum bana siz yine danisirsiniz doktorunuza ☺️
minikdefnemm TazeAnne06 günlük 100mg alınan kafeinin bebek için hiçbir zararı yok. Buda bi fincan nescafe demek ben içiyorum en basından beri hiç bişey olmadı çok şükür. Hatta sınır 200mg ama ben 1 fincanla 100mg olarak kapatıyorum günü uzunca araştırmıştım 😊
TazeAnne06 byzza16 evet onları biliyorum pastörize edilmemiş süt ve süt ürünleri falan da yememek lazım aslında kahveyi de biliyorum da yine de sorayım dedim işte 😊
litfenama Yorumlarda bahsedilen ve içme denilen nescafe dediğiniz ürün granül kahvedir. Filtre kahve veya espresso bazlı kahvelerin yasaklandığını henüz duymadım.
Anisalenamom litfenama Ben her sabah biraz sütle filtre içiyorum bu benim bağımlılığım maalesef nasıl ki sigara içiyorlar bende kahve içmeden güne başlayamıyorum 🤷♀️ Doktorum hiç sormadı bana içiyormusun diye
Askmeyvesininannesi TazeAnne06 ilk gebeliğimde oto boka taktım aşırı dikkat ettim ve o zor geçti. Şimdi ikizleri bekliorm. İlki gibi takmıorm .maşallah daha rahat geçiyor. Demem o ki 2 tanw içiorm ben . Ayılmak için özellikle 😀
MerveNur- TazeAnne06 doktoruma sormamıştım ama bikaç kere içtim bi sıkıntı yaşamadım. Sağlıksız ama o açıdan dikkat etmek laızm sonuçta
Seliinnn Yasak olan ne varsa yiyip içtim Çok şükür bir sıkıntı olmadı Çok kafaya takmayın bir süre sonra en sevdiğiniz şeyleri bile sevemeyebiliyorsunuz