Brvndkm F_gnc1307 canım benim de 6 ve 13 haftada kanamam vardı pruloton ve progestan ile atlattım progestan hala devam ediyorum ama pruloton da haftada bir rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inş şimdi 18 hafta olduk
altintaslar Şimdi ben konu açtım 😞Dün kanama alanım olduğunu öğrendim. Çok üzgünüm. 10 gün rapor verdi doktor, iğne ve hap kullanıyorum.