Carsaflianne canim ben bugün 39+6 yım. Aynı şey Pazar günü oldu banada o gün çok yürüyüş yapmıstım camasırım baya bir islanmıstı. Doktorum su bacaklarından aşağı boşalmadiği sürece gelmene gerek yok demişti bana. Cumartesi kontrolüm var yine bakalım açılma varmi diye bakacak