EdizEliz Kızlar ankara yenimahalledeyim. DÜN beta hcg verdim. Kan değeri anında e devlet e nabız yansıyor mu .
Carriebradshow EdizEliz bazen e nabıza çok geç düşüyor veya düşmüyor sonuçlar. Eğer barkodunuz varsa https://ankarahsl.saglik.gov.tr/TR-197206/merkezi-tibbi-laboratuvar-sonuclari.html bu linkten sonuçlarınızı öğrenebilirsiniz.
EdizEliz Karairem001 tm cnm dün bi kağıt falan vermediler çünkü. Hemen yansımıyor bazı hastane kan sonuçları hemen. Umarım bakarım ben de anında teşekkürler 🤗
EdizEliz sherlock insan çatlıyor tabi.. ne kadar umutsuz olsam da işte bir yanı insanın umut ediyor. Çok beklemeden yansır inaşlah teşekkürler cnm
EdizEliz Carriebradshow cnm dün elime kağıt vermedi hemşire. Kan tüpünün üzerindeki fotografı çek dedi bana. Orda da iki numara var. Girince yanlış kod diyor. Anlamadım
EdizEliz Karairem001 evet cnm e devlette direkt giriliyor da. Arkadaş link vermiş ankara halk sağlığı kan sonuçları diye ordan erken görülür demiş. E devlete sonra yansıyor demiş ona yazmıştım cnm🥰💌
[silindi] EdizEliz eğer sana bi barkod verdiyseler sağlık ocağının ismimi ve kan tahlili sonuçları olarak arat barkod nosunu gir hemen çıkıyo yani ben öyle yapıyom :) herşey gönlünce olsun
[silindi] EdizEliz inşallah gönlünden geçen olurr bende bugün gidip kan vermekle vermemek arasındayım
Cokistersengelerbence EdizEliz bende Yenimahalle’deyim ve sağlık ocağı kan sonuçları maalesef e nabıza düşmüyor. Hemşire bana wp üzerinden atıyordu.