Ceren_01 ben zaten hematoloji hastasıyım hem derin kansızlık hem de pıhtılaşma var ama 3 senedir tedavimi oluyorum her gün kan sulandirici aliyorum canım 🙂 ilk benegimin kalbi furmustu 7 haftalikken, ikincisi farkına varmadan cok erken düştü bana göre kimyasaldi hatta . Sonuncu da dis gebelik olmus. Rabbim sabrımı denedi hiç isyan etmedim.