Mucizemiizz Balarisiii Liyanin gercek anlami o degilmis bende cok istiyordm en basindan beri baya bekledik bugünler icin çünkü asil anlami "Batmak"demekmis bu yuzden bende Lina düşünüyorum aklinizda bulunsun yinede😊
Eslem_1 Mucizemiizz Balarisiii linayı bende düşünmüştüm eşim de istemişti ama çevremde köpeklerine lina koyan olunca vazgeçtim kediye köpeğe de koyuyorlar isimden soğuttular beni
Mucizemiizz Eslem_1 Hic duymadm kesi kopekte o ismi ama siz bilirsiniz tabi icinize sinmesi onemli olan
Eslem_1 Mucizemiizz ben de duymamıştım köpeğini sürekli paylaşıyor lina diye görüyorum tanıdık biri olmasa belki koyardım da yanındaki adam köpeğine lina derken ben de çocuğuma koyamadım ama güzel isim🌸