IlknurSrz Kızlar 10+3 haftalık hamileyim bu sabah kahverengi akıntım oldu peçeteyle her sildiğimde de geliyor koyu kahverengi normal mi doktora görünmeli miyim lütfen aynı durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi
Tugcekkkkk IlknurSrz doktora görün mutlaka tabi. Bende de ol uştu doktor ilaç falan verdi 13.hafta civarı tamamen kesildi. Bebeğe zarara olmadı şükür
Saelif IlknurSrz doktora gitmelisin bebek yerlesme kanamasi olabilir doktor önlem almali düsük de olabilir allah korusun hakkinda hayirlisi olsun sagsalim dogurururz insallah 🤲
kadifemsii IlknurSrz koyu kahve beklemiş kan diyor doktorlar . Ama gebelikte her kanama önemlidir hemen gidin doktorunuzu arayın umarım önemsizdir
annesi19 IlknurSrz doktora git ama korkma bende 6 haftalıkken yaşadım. İgne yazdı doktor , açılman olmuş dedi. İgneyle geçti , 10.11 haftalarda yine oldu , dinlendim sadece hiç bi sorun yaşamadım
MaBelle IlknurSrz direk doktora gidin lütfen, yerleşme kanaması olamaz tabiki bu haftada yerleşme kanaması olmaz. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
IlknurSrz MaBelle şimdi acile geldim canım iğne yaptılar kanamayı takip ediyorlar şimdi de 2 gün önce ilişkiye gitmiştik o yüzden olabilir dedi doktor bakalım . Çok teşekkür ederim ❤️