asmr Kızlar böyle bi kafamda karışıklık oldu ya hastanede bebeğim karışırsa diye 🙈 herşeyi evham yapar oldum hamilelikte zaten. Bugünde bu evham oldu bana
dml33 asmr sezeryanda olsa normalde çocuğu goruyon artk yanında giydirilio onlar karıştırsa sen karıştırmazsn🤣
Selin12- asmr canım ben ilk defa bir hastanede alarm uygulaması gördüm istanbulda basaksehir cam sakura şehir hastanesinde bebeğe alarm takılıyor annesi olmadan asla bir yere çıkarılıyor odadan dışarı ve barkod lari karşılaştırıp o şekilde bebegi anneye veriyorlar ama buna rağmen geçen bebekler karıştı ama bunu yapan refakatçiydi yanlış beşiği almış renkleri aynı olduğu için hemen alarm çalınca hemen bebekleri annelerine verdiler
benimmdunyamm asmr ben eşime diyorum ki ben doğumdan çıkana kadar sakin beni bekleme bebeğin peşinden git çocuğu değiştirirler falan diyorum 🤣🤣🤣
asmr yasolinn ne bileyim haklısınız işte insanın aklına geliyor artık doğuma babalar bile girebiliyorken Zor tabi 🙈 ah bu hormonlar kafayı yedirtiyor
yasolinn asmr ben normal doğum yaptım bebeğim doğduğu andan itibaren benimleydi doğar doğmaz da bileklik taktılar öyle şeyler eskidenmiş artık kolay kolay olacağını zannetmiyorum hele özel de falan hiç olmaz heralde ben devlette doğum yaptım bu arada
gebe_ebe Merak etmeyin sizin kadar bebekle ilgilenen ebeler, hemşireler, doktorlar da korkuyor karışmasından, o yüzden ilk iş bileklik takmak oluyor😀