Zeyneprh bende şuan 19+6 yim ve inan başından beri ne kusma ne tiksinme hiç bir belirti olmadı şu aylarına kadar normal geldim şuan hareketlendigi için artık daha dikkatli hareket ediyorum ilk başlarda pencerede sildim temizlikte yaptım hatta evimizi taşıdık o ev baştan aşağı boyandı temizlendi silindi öyle yani 🤭 bı sıkıntı yok olmaz Allah’ın izniyle ❤️