Anne58 20 haftam bitmek üzere karnımın içi ilk defa yürürken acımaya başladı daha önce böyle bi durum yaşayan oldu mu
istanbulluanne Anne58 25 haftaya gircem bende karnimn içi değil de yürüdükçe kasiklarim acıyor batıyor sanki. Azck fazla yürüsem cok canm aciyor. Son 1 haftadr böyle salı randevum var bakalm neden sorcam