Bi doktora gidiyorum ankara natomed hastanesi.tahlil yapalim cikinca ara sonuca gore konusalm dedi doktor.neyse yaptirdim tahlili 10 gun boyunca aradim tahliller yanlis cikmis yanlislik olmus hata olmus diye kapadilar telefonu.en son hastane sekreteri actinca dedim yetkili birine baglayin sikayet edicem sizi 10 gunde cikmayan idrar sonucu mu olurmus. Az degil bi ton para verdik paranin yok zamaninda.Yarim saat sonra aradilar sonucu soylediler.nasil olduysa bi anda sonuclarim cikti o gun. Neyse işte doktoru aradim enfeksiyon baslamis falan dedi.zaten idrar tahlilinden sonraki gunlerde cok agrim oldu.10 gundur enfeksiyonum artmistir yani. Doktor şu zaman gel falan hic bisey demiyo.ben gidersem iyi konusuyo ama onun disinda ne zaman gidecegimi sormayi unutunca o da bisey demiyo. Bi oneriniz var mi